Pagina's

Pagina's

maandag 14 augustus 2017

The Crazy Challenge #255 - Inking is fun


De  nieuwe challenge bij The Crazy Challenge is weer gestart: Inking is fun.
Sponsor dit keer voor de prijs van de random winnaar is Angie's Digital Stamps. Ook kiezen we weer een top 3 uit de inzendingen, je mag dan de volgende maand gastdesigner zijn.

The new challenge at 
The Crazy Challenge has begun: Inking is fun.
We are sponsored by 
Angie's Digital Stamps. The top 3 will be invited to be our guestdesigner next month.


Voor mijn kaart koos ik de digi Heart Cupcake, ingekleurd met flexmarkers. Voor de achtergrond gebruikte ik verschillende kleuren inkt en een sjabloon van een ballon, verder voegde ik nog hartjes toe en natuurlijk de tekst.
 
On my card I used the digi 
Heart Cupcake, coloured with flexmarkers. For the background I used different colours of ink and a template of a balloon. I added same hearts and of course a sentiment.
 
Wie weet zie ik je inzending bij The Crazy Challenge! 

Hope to see your creation at The Crazy Challenge!

Challenges:
A Gem of a Challenge - #200, Birthday Wishes

groetjes, Ellen

3 opmerkingen:

Margreet zei

Gaaf kaartje met je ballonnenachtergrond en een leuke, lekkere cupcake op de voorgrond!
xxx Margreet

KarinsArtScrap zei

een super gaaf kaartje Ellen gaaf hoe de tekst eruit komt.

gr karin

Rosina zei

Prachtigis dit kaartje Ellen...heeft echt een feestelijk uitstraling...

groetjes Rosina